Građani Čapljine zadovoljni uslugama Javne uprave
U cilju procjene stupnja zadovoljstva građana administrativnim uslugama javne uprave Čapljina provedena je Anketa o istome kako bi se dobili konkretni rezultati o načinu rada, mogućim promjenama i poboljšanjima.
Anketiranje građana Čapljine provedeno je metodom slučajnog odabira u kojem je sudjelovalo 3609 građana.
Sam proces je osmišljen tako da je anketiranje izvršeno metodom ispitivanja građana i građanki koji su koristili usluge javne uprave.
Ispitivanje korisnika javnih usluga proveli su djelatnici općine Čapljina u listopadu 2018.godine.
Analizirani su odgovori kojim ispitanici izjavljuju da su zadovoljni ili nezadovoljni uslugama kroz tri kolone, loša; dobra i izvrsna usluga, a kontrolne varijabla i struktura građana koji su sudjelovali u anketi pokazuju kako je sudjelovalo:
Ženski 31%ž ili 1097
Muški 69% ili 2465
Uslužnost šalter sale
Loša – 1 % ili 33
Dobra- 11% ili 390
Izvrsna – 88% ili 3124
Brzina izdavanja dozvola
Loša – 0,7% ili 24
Dobra – 15,6% ili 566
Izvrsna- 83,7% ili 3019
Informiranje građana o općinskim aktivnostima
Loša – 7,5% ili 266
Dobra – 21,5% ili 780
Izvrsna – 71% ili 2563
Pristupačnost i komunikacija zaposlenika općine prema građanima
Loša – 4,1% ili 150
Dobra – 26,5% ili 956
Izvrsna – 69,4% ili 2503