Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Darko Šimović

Služba opće uprave

—-

Služba se brine o slijedećem:

  • koordiniraju se poslovi unutar odjela i rad između odjela,
  • pripremaju se akta za Gradsko vijeće i nadzire valjanost akata koja se pripremaju u drugim odjelima za Gradsko vijeće,
  • nadzire se primjena propisa o uredskom poslovanju u odjelima i primjena Zakona o upravnom postupku i ukazuje na nepravilnost i propuste u primjeni istih propisa,
  • organizira se rad na pripremi službenog glasila Grada,
  • prati se, prikupljaju i obrađuju propisi od značaja za Gradsko vijeće,
  • pruža se stručna pravna pomoć u primjeni propisa svim odjelima grada,
  • sudjeluje u izradi službenog glasila grada,
  • raspisuje natječaj – oglas za namještenje u službu (pruža stručna i tehnička pomoć u provođenju postupka za zasnivanje radnog odnosa namještenika),
  • na temelju zakona i drugih propisa vrše se prijave i odjave službenika i namještenika kod nadležnih službi
  • vode se dosijei svih zaposlenika sa potrebnim evidencijama,
  • vode se evidencije o matičnim knjigama rođenih , vjenčanih, umrlih i državljana,
  • izdaju se izvadci iz matičnih knjiga i uvjerenja,
  • vode se opći birački spiskovi (ažuriraju se),
  • pripremaju izvješća i popunjavaju statistički obrasci iz oblasti za koje se vodi evidencija,
  • vodi postupak zaključivanja braka,
  • obavlja se ovjera potpisa, rukopisa i prijepisa,
  • obavlja se ovjera ovlasti (punomoći),
  • izdaju se uvjerenja o kojima se ne vodi službena evidencija,
  • vode se djelovodnici predmeta,
  • zaprimaju se pismena, signiraju i raspoređuju na nadležne odjele, radna mjesta,
  • ukazuje se na rokove u kojima se rješava u predmetima,
  • obavlja se zavođenje pošte u knjigu dostave i knjigu pošte,
  • obavlja se arhiviranje završenih predmeta prema klasifikacijama,
  • čuva se evidencija o aktima i predmetima, kao i ostali dokumentacijski materijal (sa sjednica Gradskog vijeća),
  • tehnički se opslužuje rad sjednica Gradskog vijeća (tonsko snimanje sjednica, izrada zapisnika sa sjednica Gradskog vijeća, vođenje evidencije o vijećnicima i sl.),
  • obavlja se predaja određenog arhiva nadležnom Županijskom arhivu,
  • obavljaju se poslovi nabavke osnovnih sredstava i potrošnog materijala uz suglasnost pročelnika Odjela, odnosno Gradonačelnika Grada,
  • vodi se evidencija stvari, evidencija o korištenju službenih automobila, o utrošku goriva,
  • skrbi se o otklanjanju kvarova na stolariji, elektroinstalacijama, inventaru i nabavci goriva za kotlovnicu,
  • obavljaju se poslovi tipkanja za Gradsko vijeće, Gradonačelnika Grada i Odjela,
  • obavljaju se poslovi umnožavanja dokumenata za potrebe Gradskog vijeća, Gradonačelnika Grada i sve odjele Gradske uprave,
  • upravljanje kućnom centralom, skrbi o održavanju i ispravnosti centrale i ostalih telefonskih uređaja,
  • uspostavljanje telefonske veze,
  • vođenje evidencije telefonskih razgovora,
  • dostavljanje i uručivanje pismena za potrebe Gradskog vijeća, Gradonačelnika Grada i gradskih odjela, raznošenje pravnim i fizičkim osobama, predaja poštanskoj službi, preuzimanje od poštanske službe
  • razvrstavanje pošte i prosljeđivanje kroz knjigu s predmetima u rad nadležnim odjelima, državnim službenicima i namještenicima,
  • osiguravanje ulaza u zgradu Grada,
  • skrbi o sigurnosti zaposlenika u zgradi,
  • izdavanje propusnice strankama i o tome vođenje evidencije,
  • vođenje evidencije o dolasku na posao i odlasku s posla državnih službenika i namještenika,
  • obavljanje poslova čišćenja i uređenja prostora u zgradi i prilazu u zgradu, u vijećnici Gradskog vijeća,
  • skrbi se o sigurnosti zgrade,
  • obavljaju se poslovi usluživanja zaposlenika u zgradi napitcima (kava, čaj, sokovi).
Back to top
Skip to content