Darko Šimović
Služba opće uprave
—-
Služba se brine o slijedećem:
- koordiniraju se poslovi unutar odjela i rad između odjela,
- pripremaju se akta za Gradsko vijeće i nadzire valjanost akata koja se pripremaju u drugim odjelima za Gradsko vijeće,
- nadzire se primjena propisa o uredskom poslovanju u odjelima i primjena Zakona o upravnom postupku i ukazuje na nepravilnost i propuste u primjeni istih propisa,
- organizira se rad na pripremi službenog glasila Grada,
- prati se, prikupljaju i obrađuju propisi od značaja za Gradsko vijeće,
- pruža se stručna pravna pomoć u primjeni propisa svim odjelima grada,
- sudjeluje u izradi službenog glasila grada,
- raspisuje natječaj – oglas za namještenje u službu (pruža stručna i tehnička pomoć u provođenju postupka za zasnivanje radnog odnosa namještenika),
- na temelju zakona i drugih propisa vrše se prijave i odjave službenika i namještenika kod nadležnih službi
- vode se dosijei svih zaposlenika sa potrebnim evidencijama,
- vode se evidencije o matičnim knjigama rođenih , vjenčanih, umrlih i državljana,
- izdaju se izvadci iz matičnih knjiga i uvjerenja,
- vode se opći birački spiskovi (ažuriraju se),
- pripremaju izvješća i popunjavaju statistički obrasci iz oblasti za koje se vodi evidencija,
- vodi postupak zaključivanja braka,
- obavlja se ovjera potpisa, rukopisa i prijepisa,
- obavlja se ovjera ovlasti (punomoći),
- izdaju se uvjerenja o kojima se ne vodi službena evidencija,
- vode se djelovodnici predmeta,
- zaprimaju se pismena, signiraju i raspoređuju na nadležne odjele, radna mjesta,
- ukazuje se na rokove u kojima se rješava u predmetima,
- obavlja se zavođenje pošte u knjigu dostave i knjigu pošte,
- obavlja se arhiviranje završenih predmeta prema klasifikacijama,
- čuva se evidencija o aktima i predmetima, kao i ostali dokumentacijski materijal (sa sjednica Gradskog vijeća),
- tehnički se opslužuje rad sjednica Gradskog vijeća (tonsko snimanje sjednica, izrada zapisnika sa sjednica Gradskog vijeća, vođenje evidencije o vijećnicima i sl.),
- obavlja se predaja određenog arhiva nadležnom Županijskom arhivu,
- obavljaju se poslovi nabavke osnovnih sredstava i potrošnog materijala uz suglasnost pročelnika Odjela, odnosno Gradonačelnika Grada,
- vodi se evidencija stvari, evidencija o korištenju službenih automobila, o utrošku goriva,
- skrbi se o otklanjanju kvarova na stolariji, elektroinstalacijama, inventaru i nabavci goriva za kotlovnicu,
- obavljaju se poslovi tipkanja za Gradsko vijeće, Gradonačelnika Grada i Odjela,
- obavljaju se poslovi umnožavanja dokumenata za potrebe Gradskog vijeća, Gradonačelnika Grada i sve odjele Gradske uprave,
- upravljanje kućnom centralom, skrbi o održavanju i ispravnosti centrale i ostalih telefonskih uređaja,
- uspostavljanje telefonske veze,
- vođenje evidencije telefonskih razgovora,
- dostavljanje i uručivanje pismena za potrebe Gradskog vijeća, Gradonačelnika Grada i gradskih odjela, raznošenje pravnim i fizičkim osobama, predaja poštanskoj službi, preuzimanje od poštanske službe
- razvrstavanje pošte i prosljeđivanje kroz knjigu s predmetima u rad nadležnim odjelima, državnim službenicima i namještenicima,
- osiguravanje ulaza u zgradu Grada,
- skrbi o sigurnosti zaposlenika u zgradi,
- izdavanje propusnice strankama i o tome vođenje evidencije,
- vođenje evidencije o dolasku na posao i odlasku s posla državnih službenika i namještenika,
- obavljanje poslova čišćenja i uređenja prostora u zgradi i prilazu u zgradu, u vijećnici Gradskog vijeća,
- skrbi se o sigurnosti zgrade,
- obavljaju se poslovi usluživanja zaposlenika u zgradi napitcima (kava, čaj, sokovi).