Građani Čapljine zadovoljni uslugama Javne uprave
U cilju procjene stupnja zadovoljstva građana administrativnim uslugama javne uprave Čapljina provedena je Anketa o istome kako bi se dobili konkretni rezultati o načinu rada, mogućim promjenama i poboljšanjima.
Anketiranje građana Čapljine provedeno je metodom slučajnog odabira u kojem je sudjelovalo 5168 građana.
Sam proces je osmišljen tako da je anketiranje izvršeno metodom ispitivanja građana i građanki koji su koristili usluge javne uprave.
Ispitivanje korisnika javnih usluga provedeno je u kolovozu 2019.godine.
Analizirani su odgovori kojim ispitanici izjavljuju da su zadovoljni ili nezadovoljni uslugama kroz tri kolone, loša; dobra i izvrsna usluga, a kontrolne varijabla i struktura građana koji su sudjelovali u anketi pokazuju kako je sudjelovalo:
Ženski 41,7% ili 2153
Muški 58,3% ili 3015
Uslužnost šalter sale
Loša – 0,8% ili 41
Dobra- 11,5% ili 597
Izvrsna – 87,7% ili 4530
Brzina izdavanja dozvola
Loša – 0,5% ili 30
Dobra – 19,5% ili 1002
Izvrsna- 80% ili 4136
Informiranje građana o općinskim aktivnostima
Loša – 4,9% ili 250
Dobra – 28,7% ili 1483
Izvrsna – 66,4% ili 3435
Pristupačnost i komunikacija zaposlenika općine prema građanima
Loša – 5,8% ili 301
Dobra – 23,3% ili 1256
Izvrsna – 70,9% ili 3661